(Voorlopige) Lijst van onze sponsors

Dit zijn onze sponsors, die de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden willen steunen voor haar jaarwerking of tijdens haar evenementen dit jaar.

Onze hoofdsponsors en jaarsponsors van 2020

Wenst u de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden ook te sponsoren door publiciteit?  U kan uw bedrijf meer in de kijker zetten door uw naam of firmanaam al dan niet met uw logo te laten publiceren via onze informatiekanalen.

Door storting van minimum  € 100 op onze bankrekening BE66 3631 4711 0543 met vermelding "sponsoring 2020 <<uw firmanaam>> " plaatsen wij een volledig jaar uw firmanaam of uw logo (indien tijdig bezorgd) in onze Nieuwsbrieven, op onze website (deze pagina) en op onze Facebook pagina https://www.facebook.com/muziekverenigingbonheiden/.

Tevens projecteren wij, waar dit mogelijk is, uw logo op groot scherm of plaatsen het in onze informatiebladen van onze evenementen van 2020.

Neem dan contact op met Mia Cools 0477 / 42 49 59, Herman De Taeye 0475 / 47 16 09, het bestuur of stuur een mail aan muz.bonheiden@gmail.com .

Of vul het formulier in en stuur het aan muz.bonheiden@gmail.com. Vergeet niet uw logo te bezorgen in voldoende grote resolutie (min 1.600 x 1600 px).

Individuele evenementen sponsoren.

Sponsors Brunch en Jubileumconcert 8 maart 2020.

Wilt u enkel één van of een paar van onze evenementen steunen met sponsoring voor publiciteit?

U kan uw bedrijf meer in de kijker zetten door uw naam of firmanaam al dan niet met uw logo te laten publiceren tijdens één van onze evenementen.

Door storting van minimum  € 30 op onze bankrekening BE66 3631 4711 0543 met vermelding "sponsoring <<naam evenement>> <<uw firmanaam>> " plaatsen wij uw firmanaam of uw logo (indien tijdig bezorgd) op onze publicaties in verband met het door u gekozen evenement, en indien tijdens het evenement de mogelijk bestaat voor projectie, tonen wij regelmatig uw logo op groot scherm.

Neem contact op met Mia Cools 0477 / 42 49 59, Herman De Taeye 0475 / 47 16 09, het bestuur of stuur een mail aan muz.bonheiden@gmail.com .

Klik hieronder op een evenement en bekijk wie (voorlopig) onze sponsors zijn voor dat individueel evenementen dat georganiseerd wordt/werd door de muziekvereniging.

8 maart 2020: Brunch & JUBILEUMCONCERT in G.C. 't Blikveld Bonheiden

12 juli 2020: VLAANDEREN FEEST en ZomerZondag aan de Krankhoeve (onder voorbehoud)

november 2020: Mosselsouper te Bonheiden

Hartelijk dank .