Heeft u interesse om evenementen van de Koninklijke Muziekvereniging te sponsoren in ruil voor publicatie?

Voor € 30  wordt uw naam, die van uw firma of uw LOGO (indien tijding aangeleverd)  geprojecteerd op groot scherm tijdens de BRUNCH en JUBILEUMCONCERT van 8 maart 2020. Tevens wordt vanaf het moment van inschrijven, uw logo als sponsor geplaatst op onze website.

Wilt u meer publiciteit aan een betere prijs, dan bieden wij de mogelijkheid aan om jaar- of hoofdsponsor te worden.
Voor € 100 publiceren wij het jaar rond uw LOGO op al onze concerten en activiteiten (waar mogelijk) en de communicatie daaromtrent.
Upgraden van een evenement sponsor naar hoofdsponsor is ten allen tijde mogelijk.

Dit zijn onze eerstvolgende activiteiten. Misschien bent u ook geïnteresseerd voor publiciteit op één van deze evenementen of verkiest u ze allemaal en dus een jaarsponsor te worden.

VLAAIENLOTEN

affiche Vlaaienloten A4 201900305 20181114
Naar jaarlijkse gewoonte gaat op Vastenavond 25 februari 2020 om 20 uur in G.C. 't Blikveld ons VLAAIENLOTEN door. Kom daar je kans wagen.
Geniet van een avondje spanning en ontspanning en van onze vlaaikes.

BRUNCH en JUBILEUMCONCERT

Brunch Jubileumconcert Web 624x200

Zondag 8 maart 2020 om 11.00 en 13.30 uur in G.C. 't Blikveld te Bonheiden.

Een pittig concert door de muzikanten van de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden onder leiding van hun dirigent Bart Van Buggenhout. Daarnaast brengen zij u enkele gekende en ook oorstrelende composities.

Het  JUBILEUMCONCERT, begint om 13.30u (deuren open om 13 uur) en kost € 14 en € 7 kinderen -12 jaar en in voorverkoop € 12 en € 5 kinderen -12 jaar .

Wilt u ook op de culinaire toer gaan, dan maken we het u gemakkelijk. Vóór het concert kan u de voetjes eerst onder tafel steken en maakt u er een ontspannen zondag van. Vroeger zou men zeggen "een zondag zonder afwas".

Wie inschrijft voor de brunch krijgt gratis toegang tot het JUBILEUMCONCERT.

De BRUNCH begint om 11 uur en is open tot 13 uur. De deuren gaan al open om 10.30 uur, zodat u dadelijk een aperitief kunt bestellen.

Naast koffiekoeken, broodjes met ruime keuze aan toespijzen zijn er ook soep, vol-au-vent met puree en desserten.
De brunch met concert dat de naam kreeg BRUNCH met JUBILEUMCONCERT kost € 28 en € 18 kinderen -12 jaar.

Na de brunch wordt u verwacht voor het concert. Tijdens het concert wordt er GEEN drank bediend.

Na inschrijving en/of reservatie betaald u via bankoverschrijving naar IBAN:  BE66 3631 4711 0543 van de  Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden.

U kan ook kaarten kopen bij muzikanten en bestuur.

ANDERE EVENEMENTEN dit jaar

• ZomerZondagen
  • Mosselsouper

U kunt het inschrijvingsformulier voor sponsoring downloaden en ingevuld bezorgen aan muzikanten, bestuur of sturen aan muz.bonheiden@gmail.com.

(Voorlopige) Lijst van onze sponsors

Dit zijn onze sponsors, die de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden willen steunen voor haar jaarwerking of tijdens haar evenementen dit jaar.

Onze hoofdsponsors en jaarsponsors van 2020

Wenst u de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden ook te sponsoren door publiciteit?  U kan uw bedrijf meer in de kijker zetten door uw naam of firmanaam al dan niet met uw logo te laten publiceren via onze informatiekanalen.

Door storting van minimum  € 100 op onze bankrekening BE66 3631 4711 0543 met vermelding "sponsoring 2020 <<uw firmanaam>> " plaatsen wij een volledig jaar uw firmanaam of uw logo (indien tijdig bezorgd) in onze Nieuwsbrieven, op onze website (deze pagina) en op onze Facebook pagina https://www.facebook.com/muziekverenigingbonheiden/.

Tevens projecteren wij, waar dit mogelijk is, uw logo op groot scherm of plaatsen het in onze informatiebladen van onze evenementen van 2020.

Neem dan contact op met Mia Cools 0477 / 42 49 59, Herman De Taeye 0475 / 47 16 09, het bestuur of stuur een mail aan muz.bonheiden@gmail.com .

Of vul het formulier in en stuur het aan muz.bonheiden@gmail.com. Vergeet niet uw logo te bezorgen in voldoende grote resolutie (min 1.600 x 1600 px).

Individuele evenementen sponsoren.

Sponsors Brunch en Jubileumconcert 8 maart 2020.

Wilt u enkel één van of een paar van onze evenementen steunen met sponsoring voor publiciteit?

U kan uw bedrijf meer in de kijker zetten door uw naam of firmanaam al dan niet met uw logo te laten publiceren tijdens één van onze evenementen.

Door storting van minimum  € 30 op onze bankrekening BE66 3631 4711 0543 met vermelding "sponsoring <<naam evenement>> <<uw firmanaam>> " plaatsen wij uw firmanaam of uw logo (indien tijdig bezorgd) op onze publicaties in verband met het door u gekozen evenement, en indien tijdens het evenement de mogelijk bestaat voor projectie, tonen wij regelmatig uw logo op groot scherm.

Neem contact op met Mia Cools 0477 / 42 49 59, Herman De Taeye 0475 / 47 16 09, het bestuur of stuur een mail aan muz.bonheiden@gmail.com .

Klik hieronder op een evenement en bekijk wie (voorlopig) onze sponsors zijn voor dat individueel evenementen dat georganiseerd wordt/werd door de muziekvereniging.

8 maart 2020: Brunch & JUBILEUMCONCERT in G.C. 't Blikveld Bonheiden

12 juli 2020: VLAANDEREN FEEST en ZomerZondag aan de Krankhoeve (onder voorbehoud)

november 2020: Mosselsouper te Bonheiden

Hartelijk dank .