Algemene informatie en documenten tijdens Corona.

Vanaf maandag 7 september zijn onze wekelijkse repetities in voorbereiding van onze concerten hervat.

Aanvankelijk repeteren wij in het Ludwinahuis, omdat deze zaal op maandagavond nog vrij is  en omdat deze geschikt is om veilig repetities toe te laten met de hele groep. De polyvalente zaal van Kunstencentrum 't Kranske is wegens de huidige corona-maatregelen voorlopig te klein.

Afhankelijk van het aantal deelnemende muzikanten, kan achteraf een ander repetitielokaal gekozen worden.

Onze volgende repetitie:

DATUM: maandag 26 oktober

LOCATIE: Ludwinahuis, Zellaerdreef 2, Bonheiden (aan Putsesteenweg).

UUR/DUUR: 20.00 tot 21.30 uur. De zaal gaat dicht om 22.00 uur.

Door de ons opgedrongen veiligheidsmaatregelen om te mogen repeteren, moet elke muzikant vooraf inschrijven voor de volgende repetitie en dit ten laatste 48 uur voor de repetitie. Indien je al inschreef, maar toch niet kan komen, gelieve uw inschrijving zo snel mogelijk te annuleren.

Inschrijven voor een repetitie of afwezigheid melden aan onze COVID-coördinator Marleen Luytens kan door een email te sturen naar Harmonie2820inschrijvingen@gmail.com of een SMS  aan 0470 46 58 25  met vermelding: repetitie <datum> Ja of Nee. Natuurlijk kan je ook een gelijkaardig bericht sturen via messenger.  Leden uit je bubbel kunnen in één bericht reserveren, door elke naam te specifiëren die al dan niet naar de repetitie komt.

Tijdens een repetitie kan je je deelname voor de volgende repetitie(s) ook doorgeven.

Gelieve in of uit te schrijven vóór  zaterdag 24 oktober 20 uur

Vooraleer je mag deelnemen, moet je natuurlijk eerst het draaiboek voor repetities in het Ludwinahuis lezen en ermee akkoord gaan, maar ook je akkoord geven op gedragscode ervan.

Klik hier om het laatste draaiboek Ludwinahuis in PDF te zien, af te hallen of uit te printen.

Klik hier om de gedragscode Ludwinahuis te downloaden en ingevuld te bezorgen vóór je eerste deelname aan een repetitie in het Ludwinahuis.

Verifieer je inschrijving voor de repetities deze maand: oktober 2020

Laat ook tijdig uw planning weten voor volgende maand: november 2020

Actieve documenten:

Draaiboek KMB repetities in het Ludwinahuis: CD_20200907_20201018_KMB_ludwina_3_00.pdf

Gedragscode KMB: 20200903_KMB_gedragscode_1_00.pdf

Affiche code geel voor muzikanten september 2020: affiche_code_geel_sept_2020_a4_0.pdf

Voor meer informatie kan je terecht bij onze corona-coördinator Marleen Luytens.