Reservaties:

VLAAIENLOTEN

Op dinsdag 25 februari 2020 bent u om 20:00 uur hartelijk welkom op ons jaarlijks Vlaaienloten in G.C. 't Blikveld te Bonheiden.

De toegang is gratis en meespelen kan aan € 5 per kaart.

In verschillende rondes zijn er echte vlaaikes en prachtige prijzen te winnen. Meer inlichtingen hier.

BRUNCH  & JUBILEUMCONCERT

Dit jaar en begin volgend jaar viert onze muziekvereniging haar 145 jaar bestaan.

Op 8 maart 2020 bent u hartelijk uitgenodigd op ons JUBILEUMCONCERT, dat doorgaat om 13:30 uur in G.C. 't Blikveld.
Kaarten aan de kassa kosten € 14 en € 7 voor jongeren -12 jaar.
Bij voorinschrijving en betaling betaalt u slechts € 12 en € 5.

Wie ook inschrijft voor de BRUNCH, dat het concert vooraf gaat, is al welkom vanaf 10:30 uur voor het aperitief en om 11:00 uur kan u zich laten verleiden aan het buffet met lekkere broodjes en een ruim assortiment toespijzen, koffiekoeken, soep, hoofdschotel en dessert. Om 13:30 uur begint het concert met verschillende solisten.
Vooraf inschrijven en betalen is verplicht. Voor de brunch en concert tezamen betaalt u € 28 en € 18 voor jongeren -12 jaar.

Inschrijven kan online op https://www.muziekverenigingbonheiden.be/nl/agenda-nl/bestel-concert of bij muzikanten en bestuur.

Meer inlichtingen BRUNCH en JUBILEUMCONCERT klik hier.

Meer inlichtingen enkel JUBILEUMCONCERT klik hier.

Word SPONSOR

Schrijf u in als sponsor van een evenement of word jaarsponsor op al onze activiteiten .

Voor € 30 kan u sponsor worden van één evenement georganiseerd door of in samenwerking met de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden. Wilt u echter een jaarsponsor worden, dan bent u dat al voor € 100.

Download het inschrijvingsformulier, en kies het/de gewenste evenement(en) of "alle evenementen" als jaarsponsor.