Heeft u interesse om evenementen van de Koninklijke Muziekvereniging te sponsoren in ruil voor publicatie?

Voor € 30  wordt uw naam, die van uw firma of uw LOGO (indien tijding aangeleverd)  geprojecteerd op groot scherm tijdens het MOSSELSOUPER van 4 december 2021 of NIEUWJAARSCONCERT van 15 januari 2022 of VLAAIENLOTEN van 1 maart 2022. Tevens wordt vanaf het moment van inschrijven, uw logo als sponsor geplaatst op onze website.

Wilt u meer publiciteit aan een betere prijs, dan bieden wij de mogelijkheid aan om jaar- of hoofdsponsor te worden.
Voor € 100 publiceren wij het jaar rond uw LOGO op al onze concerten en activiteiten (waar mogelijk) en de communicatie daaromtrent.
Upgraden van een evenement sponsor naar hoofdsponsor is ten allen tijde mogelijk.

Dit zijn onze eerstvolgende activiteiten. Misschien bent u ook geïnteresseerd voor publiciteit op één van deze evenementen of verkiest u ze allemaal en dus een jaarsponsor te worden.

MOSSELSOUPER 2021

mosselsouper20211204 agenda v1

Dit jaar gaat ons jaarlijkse mosselsouper door in zaal De Krekel te Bonheiden (Dorp 65).

U krijgt er gratis achtergrondmuziek van de Klare Rietjes. Zij spelen uit hun eigen repertoire.

Kom genieten van deze verrassende combinatie.

NIEUWJAARSCONCERT 2022

Nieuwjaarsconcert Bonheiden

Zaterdag 15 januari 2022 om 20.00 uur in G.C. 't Blikveld te Bonheiden.

Een hoopgevend concert door de muzikanten van de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden onder leiding van hun dirigent Bart Van Buggenhout.
U waant u even in Wenen Oostenrijk en geniet van pareltjes van composities. Even wegdromen terwijl u lekker uitzakt in uw zetel.

Deuren open om 19.30u en de toegang tot het concert kost € 14 en € 7 kinderen -12 jaar en in voorverkoop € 12 en € 5 kinderen -12 jaar .

Na inschrijving en/of reservatie betaald u via bankoverschrijving naar IBAN:  BE66 3631 4711 0543 van de  Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden.

U kan ook kaarten kopen bij muzikanten en bestuur.

VLAAIENLOTEN 2022

Naar jaarlijkse gewoonte gaat op Vastenavond 1 maart 2022 om 20 uur in G.C. 't Blikveld ons VLAAIENLOTEN door. Kom daar je kans wagen.
Geniet van een avondje spanning en ontspanning en van onze vlaaikes.

affiche Vlaaienloten A4 20220301 20210814

Inkom gratis. Meespelen kan voor € 5 per kaart.

ANDERE EVENEMENTEN in 2022

• ZomerZondagen (onder voorbehoud)
  • Mosselsouper

U kunt het inschrijvingsformulier voor sponsoring downloaden en ingevuld bezorgen aan muzikanten, bestuur of sturen aan muz.bonheiden@gmail.com.