Reservaties:

Na de zomer is ons eerstvolgende concert de "100 KLASSIEKERS", dat doorgaat in G.C. 't Blikveld op 26 oktober 2019 om 19u30. Kaarten voor dit speciaal concert zullen te bekomen zijn via muzikanten en bestuur maar plaatsen zijn nu al te bestellen via deze website. Klik hier om uw kaarten al te bestellen.

Speciaal voor dit concert: U als bezoeker van het concert kan op voorhand het muziekprogramma bepalen.

Geef ons uw TOP-10 door
Klik op volgende link om uw voorkeur uit ons archief te selecteren. Van alle inzendingen spelen wij de liedjes en muziekwerken die het meest geselecteerd werden.

Wie zijn/haar selectie zo doorgeeft, neemt automatisch deel aan een gemakkelijke quiz en maakt kans op een leuke prijs op het concert.

Opmerking: De prijzen worden enkel uitgereikt aan deelnemers die aanwezig zijn op het concert. Verder kan elke deelnemer aan de quiz slechts één prijs winnen, zelfs als hij meerdere enquêtes invulde.

Wij wensen u veel succes en hopen samen met u op een mooi muziekprogramma.

Plaats een bestelling:

Word SPONSOR

Schrijf u in als sponsor van een evenement of word jaarsponsor op al onze activiteiten .

Voor € 30 kan u sponsor worden van één evenement georganiseerd door of in samenwerking met de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden. Wilt u echter een jaarsponsor worden, dan bent u dat al voor € 100.

Download het inschrijvingsformulier, en kies het/de gewenste evenement(en) of "alle evenementen" als jaarsponsor.