100 klassiekers

Concert
Date: 26 oktober 2019 19:30

Venue: G.C 't Blikveld  |  City: Bonheiden, België

De "100 KLASSIEKERS", is het najaarsconcert dat de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden o.l.v. Bart Van Buggenhout voor u brengt op zaterdag 26 oktober 2019 om 19.30 uur in G.C. ’t Blikveld te Bonheiden en waarvan het programma volledig en op voorhand bepaald wordt door het publiek.

Naar analogie met de “1000-Klassiekers“ van Radio 2, kon de luisteraar vanaf begin augustus tot half september zelf zijn top-10 uit de Bonheidense 100 Klassiekers kiezen. Uit de door u gekozen selectie werd het programma van die avond samengesteld.

Wie online stemde, deed automatisch mee aan een quizvraag. U koos uit de 100 klassiekers het lied of muziekwerk dat de meeste stemmen zal krijgen. Daarnaast is er een ludieke schiftingsvraag. Tijdens het concert krijgt onze dirigent een attentie (geschenk) en meteen daarna moet hij op de bascule. Wie ook het gewicht op de weegschaal kan schatten of er het dichts bij is wint de hoofdprijs. De prijzen worden enkel uitgereikt aan personen aanwezig op het concert. Er kan maar één prijs gewonnen worden per e-mailadres maar door meerdere malen mee te doen heb je meer kans om te winnen.

Toegangskaarten zijn te koop bij muzikanten en bestuur, maar kunnen ook hier online gekocht en besteld worden.

Prijs: kassa € 14, VVK € 12

Kinderen -12 jaar: kassa € 7, VVK € 6