Heeft u interesse om evenementen van de Koninklijke Muziekvereniging te sponsoren in ruil voor publicatie?

Voor € 30  projecteren wij uw naam, die van uw firma of uw LOGO (indien tijding aangeleverd) op groot scherm tijdens het MOSSELSOUPER van 3 december 2022 of het KERSTCONCERT van 17 december 2022 of het theater met muziek STILLE NACHT van 22 januari 2023 of het VLAAIENLOTEN van 21 februari 2023 of het Concert DISNEY in 't BLIKVELD van 22 april 2022Tevens wordt vanaf het moment van inschrijven, uw logo als sponsor geplaatst op aankondigingen op papier en e-mail naar onze leden en partners, en op de website voor informatie over dit evenement.

Wilt u meer publiciteit aan een betere prijs, dan bieden wij de mogelijkheid aan om jaar- of hoofdsponsor te worden.
Voor € 100 publiceren wij het jaar rond uw LOGO op al onze concerten en activiteiten (waar mogelijk) en de communicatie daaromtrent.
Upgraden van een evenement sponsor naar hoofdsponsor is ten allen tijde mogelijk.

Dit zijn onze eerstvolgende activiteiten. Misschien bent u ook geïnteresseerd voor publiciteit op één van deze evenementen of verkiest u ze allemaal en dus een jaarsponsor te worden.

MOSSELSOUPER 2022

20221203 Moesselsouper web

Dit jaar gaat ons jaarlijkse mosselsouper door in zaal De Krekel te Bonheiden (Dorp 65). U kan er terecht vanaf 12 uur. Inschrijven is aangeraden en geeft een korting van € 1 per schotel (mosselen of vol-au-vent).

U krijgt er gratis achtergrondmuziek van de Klare Rietjes. Zij spelen uit hun eigen repertoire en vanaf dit jaar in nieuwe formatie.

Kom genieten van deze verrassende combinatie.

KERSTCONCERT 2022

Nieuwjaarsconcert Bonheiden

Zaterdag 17 december 2022 om 20.00 uur in Ludwinahuis te Bonheiden.

Een hoopgevend concert door de muzikanten van de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden onder leiding van hun dirigent Bart Van Buggenhout.
U waant u even in Wenen Oostenrijk en geniet van pareltjes van composities en in het tweede deel van Kerstmuziek. Even wegdromen terwijl u lekker uitzakt in uw zetel of meezingen met de Kerstliederen.

Deuren open om 19.30u. De toegang tot het concert kost € (prijs nog te bepalen) en kinderen -12 jaar gratis. Leerlingen van het conservatorium € 6.
Wie reserveert en voor 12 december betaald krijgt € 1 korting en betaalt dus € ?? of € 5 met studentenkaart conservatorium.

Na inschrijving en/of reservatie betaald u via bankoverschrijving naar IBAN:  BE66 3631 4711 0543 van de  Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden.

U kan ook kaarten kopen bij muzikanten en bestuur.

STILLE NACHT 2023

De unieke productie Stille nacht is een theaterstuk begeleid door muziek. Door de samenwerking tussen theatergezelschap Max Last en de Koninklijke Muziekvereniging Bonheiden kan deze voorstelling ook in Bonheiden geprogrameerd worden in G.C. 't Blikveld.
Kaarten zijn te bekomen via www.blikveld.be

affiche Vlaaienloten A4 20230221 20220706

VLAAIENLOTEN 2023

Naar jaarlijkse gewoonte gaat op Vastenavond 21 februari 2023 om 20 uur in G.C. 't Blikveld ons VLAAIENLOTEN door. Kom daar je kans wagen.
Geniet van een avondje spanning en ontspanning en van onze vlaaikes en mooie prijzen.

affiche Vlaaienloten A4 20230221 20220706

Inkom gratis. Meespelen kan voor € 5 per kaart.

CONCERT "DISNEY in 't BLIKVELD" 2023

Op zaterdag 22 april 2023 om 20 uur komen de figuurtjes van de Wald Disney naar G.C. 't Blikveld. De muziekvereniging Bonheiden o.l.v. Bart Van Buggenhout speelt filmmuziek en dan gaan de poppetjes aan het dansen.
Kom mee genieten van een avondje leuke en vrolijke muziek en laat de film gerust door je gedachten streamen.

20230422 Disney in t blikveld KMB 3

ANDERE EVENEMENTEN in 2023

• ZomerZondagen (onder voorbehoud)
  • Mosselsouper

U kunt het inschrijvingsformulier voor sponsoring downloaden en ingevuld bezorgen aan muzikanten, bestuur of sturen aan muz.bonheiden@gmail.com.